Bizalom
Tudjuk, hogy mindennapjaink pénzügyei sokszor kényes területeket érintenek. Örömteli, vagy kevésbé vigasztaló témák, melyekről egy pénzügyi tanácsadónak tudnia kell ahhoz, hogy az Ügyfél számára legjobb, legmegfelelőbb utat mutassa meg. Fontosnak tartjuk az őszinteséget és nyitottságot, mert ez által az információ szabadon áramlik. Így igyekszünk bizalmat építeni Ügyfeleinkkel.
A pénzügyi tanácsadónak képesnek kell lenni etikai, morális határokat betartva betölteni azt a szerepet, melyben az Ügyfél, a szolgáltató és a tanácsadó egyaránt elégedett. Törekvésünk ezért az, hogy Ügyfeleinket partnerként kezeljük, mert tudjuk, hogy csak egymást kiegészítve érhetjük el a célt.
Számos szolgáltató van a piacon, amely profitorientált tevékenységét végezvén kevésbé törődik az emberrel. Nem állítjuk, hogy a BestBankár munkatársai számára érdektelen a profit. Azonban igyekezetünkben, legalább egyenrangú helyet foglal el az Ügyfél megelégedése, hiszen ennek bizonyosan velejárója az anyagi gyarapodás is.
Legyen befektetés, biztosítás, hitel, hitelügyintézés, egyéb banki témakör, törekvésünk, hogy Ügyfeleinket hozzásegítsük a harmóniához, melyben elégedettek az eredménnyel.
Ez úton is köszönetünket fejezzük ki a megelőlegezett bizalomért, annak hiányában, azonban igyekszünk megszerezni azt.
Tapasztalat és Érték
Mint bármely egyéb terület, a pénzügyi szektor is egy folyamatosan változó világ. Ez a változás a szolgáltatói és ügyfél oldalra egyaránt igaz. Nekünk, akik összekötjük a piac ezen szereplőit, tudnunk kell alkalmazkodni a megváltozott helyzetekhez, egyre kifinomultabb igényekhez. Rendkívül fontos, azonban nem elegendő tudni, hogy egy adott bank hány százalék kamatot ad a befektetésre, vagy épp a hitelben milyen díjakat enged el. Több éves tapasztalatunk által felismertük, hogy a szakmai tudás mellett, szükséges a hozzá adott érték, mely által az ügyfél biztonságban és jó érzi magát.
Célunk ezért az, hogy tudásunkat folyamatosan bővítve, napra kész információkkal rendelkezzünk a pénzügyi világ lehetőségeit illetően és e mellett, munkatársainkkal szükséges morális, etikai elvek szerint végezzük tevékenységünket.
Munkánk egyik pozitív visszajelzése a visszatérő, vagy minket ajánló Ügyfél, amit megelégedés nélkül igen nehéz elérni. Ezért arra törekszünk, hogy a BestBankár munkatársai szakmailag és emberileg egyaránt kompetens tanácsadók legyenek.
Megoldás
Manapság pénzügyi tanácsadók ezrei versengenek az ügyfelekért, jellemzően specifikált tevékenységi körben. A mi erősségünk, hogy az Ügyfél igénye szerint, számos ügyintézést átvállalunk, teljes képet adunk a bankvilág kínálatáról, lehetőségeiről, kapcsolódó területeiről és sosem hagyjuk magára Ügyfelünket. Megismerve Ügyfeleink igényét, lehetőségeit arra törekszünk, hogy a piac kínálta lehetőségekkel a legjobb kombinációt hozzuk létre.
Dönteni ügyfelek helyett nem tudunk, szerepünk a döntési mechanizmus folyamatában az, hogy megfelelő és kellő mennyiségű információval lássuk el Ügyfeleinket.
Cégünk a több, mint 10 éves Hitelnet csoport tagja, mely az ország egyik vezető hiteltanácsadó hálózata.
Reméljük, hamarosan Önt is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!
BestBankár munkatársai nevében
Tisztelettel:
Major Tamás
ügyvezető és hiteltanácsadó